lørdag 28. januar 2012

FROST

ukens foto fra meg.

2 kommentarer:

  1. Du ønsket deg kommentarer, så her kommer det en :)
    Noe av det første jeg gjør når jeg redigerer bilder er å rette det opp dersom det er skjevt. Det gjelder spesielt vannlinjer, horisonter og bygninger. Her heller horisonten din ned mot venstre, slik at vannet blir skjevt og "renner ut" :P Om du vil ha det skjevt er det også en effekt, men da bør det være såpass på skeiva at det ikke er noen tvil. Ting skal aldri være nesten beint.
    Ellers får du ofte bedre komposisjon i bildet ved å sette hovedfokus litt utenfor senter. Mao kunne bildet blitt mer interessant ved å plassere "isbitene" mer til høyre eller venstre i bildet.
    Spennende motiv, hva slags kamera har du?

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for den, god hjelp for meg.har ikke redigert dette. jeg har et cannon eos 600 kamera

      Slett